Skolans arbete med kunskapsresultat

Vår skolledning och vårt elevhälsoteam arbetar nära tillsammans och följer upp elevernas kunskapsresultat. Vi följer upp elevernas resultat kontinuerligt vid flera tillfällen under varje läsår.

Under läsåret 2018/2019 införde vi resultatuppföljningskonferenser med alla våra arbetslag. Dessa konferenser kommer vi fortsätta arbeta med även under läsåret 2019/2020. Under resultatuppföljningskonferenserna träffas ämneslärare och elevhälsoteam och tillsammans gör vi upp om en plan för hur vi ska arbeta vidare med klasserna i laget och med enskilda elever. Vårt fokus är att få alla elever att lyckas så långt det är möjligt.

Senast uppdaterad: 5 september 2019